-
Data: 2002-01-11 17:26:42
Temat: Re: inteligo i Australia (dlugawe)
Od: "Rafal" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Aalvar" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> > > Czyli w tej chwili VE Inteligo jest tak samo traktowana przez eSklepy
jak
> >
> > jeszcze mi jej nikt nie odrzucił
> Sproboj zaplacic nia w Australii.
Witam Wszystkich Grupowiczow!
To moj pierwszy post na ta grupe i mam nadzieje, ze zostane milo
przyjety :) Ale do rzeczy:
Otoz ostatnio probowalem placic VE Inteligo w Australii i mocno sie
rozczarowalem - karta poprostu nie byla rozpoznawana przez tamtejsze POS'y.
Mialem takze druga karte VE Kredyt Banku i sytuacja byla taka sama - brak
autoryzacji. Zadzwonilem wiec do Inteligo (na ich koszt) i dowiedzialem sie,
ze (tu uwaga - bardzo interesujace) "bank nie zamierza placic za ta rozmowe
i abym zadzwonil na moj koszt to postaraja sie mi pomoc" Na moja usilna
prosbe (bylem w obcym kraju, z mala iloscia gotowki, brakiem dostepu do
konta i jeszcze mialem placic 4 zl/min za sluchanie melodyjki, bo panienka z
kasy mysli co zrobic?!?) wiec konsultantka wysluchala opisu calej sytuacji i
poszla do szefa zapytac co robic. I tutaj najciekawsze- powiedziano mi, iz
"to nie jest problem banku, jest to problem karty, wiec jak wroce do Polski
abym sie z nimi skontaktowal to moze to naprawia" I koniec dyskusji. Dla
kontrastu przedstawie identyczna sytuacje z Kredyt Bankiem:
Dzwonie na koszt Centrum Visa Kredyt Banku i spokojnie wyjasniam
wszystkie problemy. Konsultantka zadziwiajaco przyjaznie wyjasnila, iz
tamtejsze banki nie rozpoznaja naszych kart typu Electron i konieczna jest
tymczasowa zmiana rachunku na "rachunek kredytowy", ktora to zmiane odrazu
uczynila. Oczywiscie zostalem przeproszony za wszelkie problemy i
zapewniony, ze w razie dalszych problemow moge dzwonic 24h na dobe na koszt
KB i wtedy wymysla inne rozwiazanie. Na szczescie nie musialem juz wiecej
dzwonic , gdyz po tym telefonie karta VE KB od razu zaczela byc akceptowana
we wszystkich punktach.
Nigdy nie mialem nic przeciwko Inteligo, ale po takim niemilym
obsluzeniu klienta ( a wlasciwie splawieniu klienta) , ktory jest naprawde w
potrzebie z lekka stracilem zaufanie do tego typu instytucji.
Pozdrawiam,
Rafal
Następne wpisy z tego wątku
- 11.01.02 18:30 Roman Kubik
- 11.01.02 19:59 Sebastian Malarz
- 11.01.02 19:59 Wojtek Frabinski
- 11.01.02 21:57 Krab
- 11.01.02 23:53 Wojtek Frabinski
- 12.01.02 14:04 Robert
- 12.01.02 20:21 Rafal
- 16.01.02 23:32 Tristan Alder
Najnowsze wątki z tej grupy
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- Millenium czyli DEBILE bankowości
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Re: Prawo móżdżek...
- frankowicze odcinek NNN
- O wisienkach
- zysk NBP
Najnowsze wątki
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości
- 2024-05-07 Chess
- 2024-05-07 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-06 Re: Prawo móżdżek...
- 2024-04-29 frankowicze odcinek NNN
- 2024-04-25 O wisienkach
- 2024-04-25 zysk NBP