  • Data: 2002-01-11 17:26:42
    Temat: Re: inteligo i Australia (dlugawe)
    Od: "Rafal" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aalvar" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Sproboj zaplacic nia w Australii.

    Witam Wszystkich Grupowiczow!
    To moj pierwszy post na ta grupe i mam nadzieje, ze zostane milo
    przyjety :) Ale do rzeczy:
    Otoz ostatnio probowalem placic VE Inteligo w Australii i mocno sie
    rozczarowalem - karta poprostu nie byla rozpoznawana przez tamtejsze POS'y.
    Mialem takze druga karte VE Kredyt Banku i sytuacja byla taka sama - brak
    autoryzacji. Zadzwonilem wiec do Inteligo (na ich koszt) i dowiedzialem sie,
    ze (tu uwaga - bardzo interesujace) "bank nie zamierza placic za ta rozmowe
    i abym zadzwonil na moj koszt to postaraja sie mi pomoc" Na moja usilna
    prosbe (bylem w obcym kraju, z mala iloscia gotowki, brakiem dostepu do
    konta i jeszcze mialem placic 4 zl/min za sluchanie melodyjki, bo panienka z
    kasy mysli co zrobic?!?) wiec konsultantka wysluchala opisu calej sytuacji i
    poszla do szefa zapytac co robic. I tutaj najciekawsze- powiedziano mi, iz
    "to nie jest problem banku, jest to problem karty, wiec jak wroce do Polski
    abym sie z nimi skontaktowal to moze to naprawia" I koniec dyskusji. Dla
    kontrastu przedstawie identyczna sytuacje z Kredyt Bankiem:
    Dzwonie na koszt Centrum Visa Kredyt Banku i spokojnie wyjasniam
    wszystkie problemy. Konsultantka zadziwiajaco przyjaznie wyjasnila, iz
    tamtejsze banki nie rozpoznaja naszych kart typu Electron i konieczna jest
    tymczasowa zmiana rachunku na "rachunek kredytowy", ktora to zmiane odrazu
    uczynila. Oczywiscie zostalem przeproszony za wszelkie problemy i
    zapewniony, ze w razie dalszych problemow moge dzwonic 24h na dobe na koszt
    KB i wtedy wymysla inne rozwiazanie. Na szczescie nie musialem juz wiecej
    dzwonic , gdyz po tym telefonie karta VE KB od razu zaczela byc akceptowana
    we wszystkich punktach.
    Nigdy nie mialem nic przeciwko Inteligo, ale po takim niemilym
    obsluzeniu klienta ( a wlasciwie splawieniu klienta) , ktory jest naprawde w
    potrzebie z lekka stracilem zaufanie do tego typu instytucji.
    Pozdrawiam,
    Rafal