eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiinteligo i zakupy przez inet › Re: inteligo i Australia (dlugawe)
  • Data: 2002-01-11 19:59:30
    Temat: Re: inteligo i Australia (dlugawe)
    Od: Sebastian Malarz <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Zadzwonilem wiec do Inteligo (na ich koszt) i dowiedzialem sie,
    > ze (tu uwaga - bardzo interesujace) "bank nie zamierza placic za ta rozmowe
    > i abym zadzwonil na moj koszt to postaraja sie mi pomoc"
    > Na moja usilna prosbe (bylem w obcym kraju

    A w jaki sposób zadzwoniłeś z Australii na infolinię Inteligo na ich
    koszt ?

    > Dzwonie na koszt Centrum Visa Kredyt Banku i spokojnie wyjasniam
    > wszystkie problemy. Konsultantka zadziwiajaco przyjaznie wyjasnila, iz
    > tamtejsze banki nie rozpoznaja naszych kart typu Electron i konieczna jest
    > tymczasowa zmiana rachunku na "rachunek kredytowy", ktora to zmiane odrazu
    > uczynila. Oczywiscie zostalem przeproszony za wszelkie problemy i

    Nie tyle tamtejsze terminale nie rozpoznają karty, co po prostu Kredyt
    Bank nie potrafi obsłużyć zapytania autoryzacyjnego zawierającego inny
    rodzaj rachunku. Większość banków raczej radzi sobie z tym problemem
    dobrze i nie ma tego typu sytuacji za granicą. Warto nadmienić, że ten
    problem nie dotyczy jakoś specjalnie kart Visa Electron, po prostu
    dotyczy dowolnej karty wydanej i obsługiwanej przez dany bank (może to
    być równie dobrze karta Visa Classic lub inna).

    Pozdrawiam,
    Sebastian Malarz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1