  • Data: 2002-11-01 19:39:08
    Temat: Re: inteligo - czy uciekac?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, Nov 01, 2002 at 07:24:03PM +0000, Robert Kondraciuk wrote:

    > stary nie zapominaj ze inteligo nie ma oddziałów, wiec nie można tych fuzji
    > porównywać,ta jest o wiele łatwiejsza,

    A w czym pomaga brak oddzialow (nawet zakaldajac ze dwa czy trzy
    oddzialy citi mozna nazwac straszna iloscia).

    > systemu nie trzeba tworzyc od podstaw
    > bo takie sa i to dwa wiec wystarczy dane klijentów jednego systremu
    > wprowadzic do drugiego

    No, ubawiles mnie troche. A wprowadza sie poprzez F5 w nortonie czy
    jakos inaczej? ;-)

    Fuzja, oznacza wiele roznych rzeczy. Wspomne tylko ze dwa tygodnie
    temu pkobp 'tresowalo' swoje bankomaty zeby merdaly na widok kart
    inteligo, wiec sadze ze zmiana polegajaca na przeneisieniu klentow to
    naprawde jest nieco wiecej.

    I pomijam sprawy _konieczne_ takie jak np. wyslanie kazdemu klientowi
    _nowej_ umowy, bo w koncu poprzednia traci waznosci (konto bylo
    prowadzone przez bgb, prawda?).

    --

    --w