  • Data: 2003-12-25 13:58:40
    Temat: Re: inteligo czy mbank???
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "miro" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bsepmb$jbg$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > witam
    > mam zamiar sobie zlozyc konto w banku internetowym co byscie mi polecili
    > zarabiam 800 zl miesiecznie chem zeby koszty utrzymania konta byly jak
    > najnizsze a takze zeby nie bylo problemow z wyplacaniem pieniedzy z
    > bankomatow co poleciacie??

    Jeżeli koszty mają być minimalne to mBank (0zł), bo w Inteligo płaci się za
    kartę. Ale tylko pod warunkiem że masz blisko bankomat Euronetu (lub
    bankomat innej sieci która już niedługo dla mBanku będzie drugą po Euronecie
    siecią bezprowizyjną, niestety na razie nie wiadomo która to sieć). Jeżeli
    masz daleko do Euronetu to Inteligo. A moim zdaniem załóż obydwa, popróbuj
    jak się sprawdzają i po roku zamknij to którego już nie będziesz
    potrzebował.

    Pozdrawiam

    Marek