  • Data: 2004-03-25 14:56:36
    Temat: Re: ile was kosztowal mbank?
    Od: "arnold" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mnie mBank będzie teraz kosztował 0,50 co miesiąc, bo tyle będzie mnie
    kosztował przelew do VW skąd teraz robię przelewy. W dodatku będziemy
    przelewać pieniądze wspólnie z żoną to wyjdzie 0,25/osobę/miesiąc.

    mBank na opłatach stracił (nie zyskał!) na mnie sporo - po otwarciu rachunku
    w VW przelałem tam 1/3 kasy i założyłem lokatę na wyższy procent niż w
    mBanku. Jak skończą się moje lokaty w mBanku (część jeszcze belkowych) to
    pieniądze też przeleję do VW - wyższy procent.

    Jak mówi przysłowie chytry dwa razy traci, więc mBank na mnie na pewno
    stracił i straci...

    Pozdrawiam
    Andrzej