  • Data: 2004-03-25 18:25:34
    Temat: Re: ile was kosztowal mbank?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "arnold" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:20467-1080226542@81.210.62.2...
    > Jak mówi przysłowie chytry dwa razy traci, więc mBank na mnie na pewno
    > stracił i straci...

    Na mnie na razie nic nie zarobili, wykorzystywalem glownie mbank jako
    skarbonke i odylanie pieniedzy do Lukasa gdzie wygodniej i bezpieczniej
    mozna definiowac zlecenia okresowe itd, teraz mam juz konto w VWB, a w
    mBanku zostawie moze ze 200zl, niech maja (czasami sa ciekawe rabaty przy
    placeniu karta mBanku to mozna skorzystac) .No przepraszam zarobia 0,5zl jak
    odesle reszte kasy do VWB.