  • Data: 2009-03-17 17:51:41
    Temat: Re: getinBank - SMS Serwis
    Od: "Blazej" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > zadzwon na infolinie, osoba z oddzialu mogla cos popsuc, u mnie po
    > interwencji dzialalo to juz pierwszego dnia

    Byc moze oczekuje zbyt wiele.

    Czy SMS przychodza przy kazdej próbie logowania, czy tylko próbie nieudanej?

    Czy SMS o zmianie salda jest wysylany odrazu, czy moze z opóznieniem - raz
    dziennie?

    Kontaktowalem sie mailowo z pracownikiem oddzialu, w którym zakladalem konto
    i odpisal mi, ze wszystko jest w porzadku i, ze powinno juz dzialac.

    Byc moze, tak jak radzisz, zadzwonie na infolinie, o ile sie nic nie zmieni
    w najblizszym czasie.

    Pozdrawiam.