    From: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: email do BZWBK
    Date: Tue, 20 Jan 2004 21:40:26 +0100
    Sender: u...@n...info@bykowina-132.elsat.net.pl

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    news:buha5u$hk$1@inews.gazeta.pl...

    > Tia, mają nakazane, aby tak informować, bo pewnie ludzie pretensje mieli,
    że
    > sesja przychodząca jest o godzinie X, a tu mamy godzinę X+4, a przelewu
    nima
    > ;]
    > A tak - luzik. Jak przyjdzie, to będzie. ;>

    Jakby jeszcze kobiecina pomyślała nad tym, co pisze, to by się zorientowała,
    że nie dość, że pisze bzdury, to jeszcze sama daje po sobie poznać, że wie,
    że pisze bzdury. Gdyby faktycznie przelewy przychodziły do banku w tybie
    ciągłym, to by nie było w tym wypadku użytego słowa 'sesja', prawda ? Bo
    żadnych sesji by nie było... :-)

    Spytaj ich ile sesji przychodzących jest co dnia. :-)

    Jak napiszą, że trzy to pozdrów ich serdecznie ode mnie. :-)

    Trzy ciągłe sesje, no nie mogę, nie ma to jak dobry humor wieczorkiem. :-D

    PS jakby ktoś nie w temacie poczytał z czego my się tutaj śmiejemy...
    :-DDDDDDDDD

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl