  • Data: 2004-05-05 09:34:21
    Temat: Re: ePKO->Inteligo?
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org> szukaj wiadomości tego autora

    news wrote:

    > a tych co mieli przez ostatnie 2 i pol roku za 3 zl?
    > ja tak mialem

    gdzie niby tak miales?

    > oj ale ktos myslacy wyrobil ta karte wirtualna? ja wolalem ta z mbanku -byla
    > znacznie bezpieczniejsza

    no tak bo koles pyta o ePKO i iInteligo to ty z mBankiem sie
    wyskakujesz, normalnie jak w kawale o radiu Erewan, pytaja o rozne
    rzeczy, a ty odpowiedz ciagle ta sama

    > ile razy w zyciu dzwoniles? ja tylko kiedys jak na www nie widzialem
    > wszystkich operacji a byly uwzglednione w saldzie - powazny blad ale
    > poprawili

    no wystarczy 1 raz i jak sie laczysz np 10 min to jednak lepiej na 0-800
    niz miedzymiastowa

    > ja dwukrotnie wymienialem token za 0 zl !!! i wole jednak token, tzn konto z
    > tokenem

    w ePKO wymianiales za 0zl?

    > o q.... drogo

    drogo, ale jak checsz mozesz sobie wylaczyc, pozatym serwis jest bardzo
    skuteczny, w mBanku raczej takiego nie masz.

    > no i wrazenie ogolne z inteligo beee

    ogolne wrazenie mam takie ze piszesz pierdoly bo masz konto w mBanku i
    nie przychodzi ci do glowy ze sa jakies inne konta bankowe, ktore moga
    byc w jakims elemencie lepsze niz mBank

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie