  • Data: 2004-05-05 10:06:27
    Temat: Re: ePKO->Inteligo?
    Od: "news" <...@5...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:c7ad8j$79$1@inews.gazeta.pl...

    > Tez, bo ile mozna byc studentem?
    > Kiedys trzeba dorosnac...;-))

    dla nich zawsze bylem studnentem i "nigdy nie doroslem"
    coz mieli dziure ale to ich problem

    > mbanku -byla
    >
    > Tylko miales takie wrazenie...
    > Wrazenie wazna rzecz ;-)

    zlosliwie piszesz, ale przyznasz ze podpiecie karty pod glowne konto nie
    jest rozsadnym rozwiazaniem?

    > wole jednak token, tzn konto z tokenem
    >
    > Ale nie bardzo wiesz dlaczego, prawda?
    > Po prostu wolisz
    > Wrazenie wazna rzecz...;-)

    tak sie sklada ze wiem dlaczego, ale to moja wiedza i niekoniecznie musze
    sie dzielic z kims kto ma klapki na oczach

    powiadamianie to tak jak CitiGsm...zbyteczne a kosztuje

    > Ale tych argumentow nasypales, ze ho ho...;-)

    wystarczy 0,99 za przelew? np przy 10 przelewach to juz robi sie sumka, a do
    tej pory przypominam koszt calkowity posiadania konta to 3 zl/miesiac, wiec
    nie widze powodu aby przechodzic do inteligo, zreszta od 2 lat mam
    wypracowane inne konto ktore teraz wskoczylo na nr 1 w wyniku smierci e-pko
    bp

    R.I.P.

    aha i te twoje wrazenia wazna rzecz hehe