  • Data: 2002-01-12 21:48:41
    Temat: Re: e-konto w lukas banku, polecacie?
    Od: "maryan" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nic dziwnego, ze ciezko Ci sie bylo dogadac skoro z pracownikami
    > Lukasa rozmawiales o produkcie Fortisa :-)))
    > Tak, wiem miales na mysli eKonto ale PPNMSP ;-)

    Hmmm... no wlasnie ;-))
    Ale juz mi sie udalo to wyjasnic, po prostu podczas pierwszej
    aktywacji, mimo podania kodów przez telefon i potwierdzenia
    przez automat, ze transakcja zostala zakonczona "pomyslnie",
    konto wcale nie zostalo aktywowane! [problemy systemowe?!?]
    - co za tym idzie, ustalone haslo nie moglo sie zgadzac ani
    w net`cie, ani na lLini ;-(((

    Tylko dlaczego dopiero w oddziale to zauwazono, a nie podczas
    rozmowy z niedysponentka? Te 80 km., Sic!
    Zatem wczoraj ponownie nadawalem sobie haslo... i zobaczymy ;-))
    Albo sie uda, albo zbieram zabawki i zamykam to konto ;-(

    Pozdrawiam
    Marcin