  • Data: 2004-05-30 11:50:50
    Temat: Re: dziwna praktyka wlasciceli sklepow
    Od: Miernik <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotrwarez <p...@p...onet.pl> wrote:

    > No wiesz.. minimalny koszt transakcji (pomijajac ok 2 -2,5% np dla Visy) to
    > 35gr (impuls telefoniczny w celu autoryzacji) a bywa ??e sa drozsze systemy

    A ja się dziwnie że to nie działa przez GPRS.
    Byłoby i szybciej i taniej.
    Cała infromacja autoryzacyjna to pewnie kilkaset bajtów, załóżmy że
    kilobajt. W dwie strony więc 2 kB.
    Przy cenie 5 PLN/MB te 2 kB to 1 grosz. I to jest rozsądna cena za
    koszty telekomunikacyjne nawet przy bułce i kefirze za 2 PLN.
    Oczywiście nigdy nie rozłączamy sesji.
    I wszystko trwałoby kilka/kilkanaście sekund wraz z wydrukowaniem
    slipa, a nie kilkadziesiąt czy ponad minutę jak teraz.

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/