  • Data: 2004-05-30 21:44:54
    Temat: Re: dziwna praktyka wlasciceli sklepow
    Od: Maciej Maciejewski <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 30 May 2004 22:32:39 +0200
    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> nabazgral:

    > Z tego co wiem, to umowy pomiędzy sklepami a akceptantami kart czegoś
    > takiego zabraniają. Tak więc nie sądzę, byś taką wywieszkę zobaczył.
    > Choć z prawnego punktu widzenia oczywiście masz rację. Warunek
    > bezkarności, to np. wywieszka na drzwiach.

    to moze to zglaszac do akceptantow kart ???

    Jedno wiem trza to pitnowac, bo niby dlaczego ja z plastikiem
    mam byc gorszy od tego z gotowka ?

    Jezeli wlasciciel sklepu ma fochy do platnoasci elektr. to niech
    zrezygnuje z terminala i zerwie nalepki z drzwi !!!

    --
    Maciej Maciejewski
    maciej [dot] maciejewski [at] gmx [dot] de