  • Data: 2004-05-31 06:35:55
    Temat: Re: dziwna praktyka wlasciceli sklepow
    Od: "JaKi" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Maciejewski" <m...@g...de> napisał w
    wiadomości news:20040530234454.096540d3.maciej.maciejewski@gmx.
    de...

    >Jedno wiem trza to pitnowac, bo niby dlaczego ja z plastikiem
    mam byc gorszy od tego z gotowka ?

    A to jest jasne :-) - karty nie sa powszechnie akceptowanym srodkiem
    platniczym - rownie dobrze mozesz przyjechac z waluta pigmejow (cokolwiek by
    to nie bylo) :-) i chciec zaplacic :-)

    >Jezeli wlasciciel sklepu ma fochy do platnoasci elektr. to niech
    zrezygnuje z terminala i zerwie nalepki z drzwi !!!

    A z tym sie zgadzam jak najbardziej. Dla mnie jak jakis merchant raz
    podpadnie to po prostu do niego juz nie chadzam.

    --
    JaKi