  • Data: 2015-01-15 17:34:47
    Temat: Re: dobicie frankowców
    Od: S <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-15 o 17:21, J.F. pisze:

    > Ciekawe jak sie skonczy dla wielu przygoda z forexem :-)

    Heheh... moja przygoda z foreksem się właśnie zakończyła. ;-) Ale nie do
    końca jest tak, iż to wina kursu. Bawiłem się tam 4 miesiące i - chyba -
    dość dobrze poznałem mechanizmy. Nie da się zarobić - można jedynie
    odwlec w czasie stratę. Albo inaczej: zarabia ten, kto ma cynk, bo
    powiedzmy sobie szczerze - parę osób pewnie wiedziało wcześniej. Ten kto
    wiedział zarobił dziś na 3 pokolenia swojej rodziny naprzód.

    --
    Pozdrawiam