  • Data: 2019-08-03 09:59:03
    Temat: Re: depozyt ponad inflację?
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-08-01 o 07:05, cef pisze:

    > Patrząc na ceny jakie płacę, to odnoszę wrażenie, że jest conajmniej
    > dwukrotnie wyższa.

    W moim miasteczku największym sklepem jest Biedronka. Mieli budynek w
    centrum miasta ale po pewnym czasie okazało się, że jest za ciasny. W
    zeszłym roku wybudowali nowy, dużo większy budynek około 400 m od
    centrum miasta. A w budynku w którym poprzednio była Biedronka otworzył
    sklep Arhelan. Ceny w Arhelanie są jakieś 20 - 25% wyższe niż w
    Biedronce. Ale ten sklep też ma klientów, bo jak mówi mój znajomy, który
    mieszka w centrum miasta - nie będę lazł pół kilometra w jedną stronę
    żeby zaoszczędzić 2 zł. Inna rzecz, że ów znajomy ostatnio narzeka że
    życie bardzo podrożało. Bo kupuje to samo co przedtem a wydaje dużo więcej.
    Ja mógłbym powiedzieć, że wydaję mniej, bo ta Biedronka jest teraz pół
    km bliżej mnie i chodzę pieszo a przedtem samochodem po zakupy jeździłem.