  • Data: 2019-08-03 15:26:29
    Temat: Re: depozyt ponad inflację?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Dąbrowski" 5d453ed8$0$524$6...@n...neostrada.pl

    > sklep Arhelan. Ceny w Arhelanie są jakieś 20 - 25% wyższe niż w

    > mieszka w centrum miasta - nie będę lazł pół kilometra w jedną stronę żeby
    zaoszczędzić 2 zł. Inna rzecz, że ów znajomy ostatnio
    > narzeka że

    2 zł to oszczędność 20%? Zatem ile ów człek kupuje, i co?
    Za 10 złych IMO niewiele można kupić, dlatego IMO warto
    przejść te pół kilometra... To 10 minut w obie strony...
    Akurat dla mnie mniej niż 10, bo chodzę (dla zdrowia)
    z szybkością przekraczającą 7 km/h, ale nawet spacerkiem
    mamy nadal kilkanaście minut... IMO pół kilometra można
    przejść podczas zakupów wewnątrz dużego sklepu...

    Archelan chyba też jest jakoś oddalony?...

    2 złe dziennie daje 730 złych rocznie? niezupełnie, skoro
    mamy wolne dni, ale 500 złych rocznie to chyba też coś,
    zważywszy koszt, jakim jest poprawa zdrówka...

    - 100 par bawełnianych skarpet
    - 200 kg jabłek
    - 300 litrów mleka
    - 500 pęczków rzodkiewki u schyłku dnia

    Przeciętny człek żyje ile lat, jako dorosły/kupujący
    na chodzie? Co najmniej 60 lat? 30 kpln...

    2 złe za 10 minut? 12 złych za godzinę? 1944 złe za miesięczny etat
    netto? 2695 brutto na etacie? To IMO więcej niż pół średniej krajowej. :)

    [coś w tym jest... we czwartek złotówka z Lidliwego wózka, w piątek
    kolejna... ludziom chyba naprawdę ciążą pieniądze, skoro są porzucane...]

    --