  • Data: 2011-09-25 09:51:11
    Temat: Re: darmowa KK
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message
    news:j5lmnc$fnf$1@dont-email.me...

    > nieprawda
    >
    > dotrze do ciebie w koncu ze ta karte dostaniesz od reki jezeli sie
    > kwalifikujesz zdaniem banku do posiadania karty wogole?
    >
    > a jezeli spelnisz *dodatkowe* warunki to dostaniesz dodatkowe mozliwosci
    > w tym - nizsze oprocentowanie kasy wydanej na zakupy, mozliwosc
    > przeniesienia dlugu z karty innego banku itd. itp.
    >
    > mozesz, ale nie musisz z tego korzystac, pelnowartosciowy plastik
    > dostaniesz do lapy za darmo o ile masz dochody i nie jestes zbyt zadluzony
    > bez spelniania dodatkowych warunkow w kazdym banku w irlandii (jak widac w
> [...]

    Musisz wziasc jedna sprawe pod uwage.
    W Polsce jest inny system, w Polsce jest przekonanie, niepisane zasady, ze
    jak w Polsce tak na calym swiecie i ze polska przewodzi w dziedzine
    bankowosci bo sa karty zblizeniowe lub e-banking:)
    I naprawde ciezko jest zrozumiec komus w Polsce kto nie poznal innego stylu,
    systemu zycia zrozumiec pewne sprawy.
    W Polsce nadal sie uwaza, ze Irlandia to to samo co UK (nie pisze o Iralndi
    Polnocnej) i niemozliwym jest np. to, ze j. walijski jest totalnie rozny od
    angielskiego jak wegierski od polskiego:) nie uwierza do puty sami naocznie
    sie nie przekonaja. Takich drobnych i wiekszych zawilosci jest znacznie
    wiecej. Dlatego nie mam zalu do nich bo to naprawde latwe do zrozumienia nie
    jest jak moze byc styl zycia, nawyki zachowanie inne niz w Polsce:)
    I tak tez jest z bankami. W Polsce nie ma konta calkowicie za darmo bez
    spelniania zadnych warunkow. W UK kazde konto dla prywatnej osoby jest
    darmowe, chyba, ze chcesz cos wiecej jak ubezpieczenia itp - ale oni tego
    nie rozumieja, wiec napisze ci jeden czy drugi - jak to nie sa platne a to i
    tamto:)) Identycznie bankomaty. Bankomaty nalezace do bankow sa w UK
    darmowe, bez wzgledu czy masz karte banku A a kozystasz z bankomaty banku B
    nie placisz prowizji.
    Sa jednak tez bankomaty prywatne, montowane np. w pub'ie gdzie wlasciciel
    pub'u uzupelnia bankomat swoimi pieniedzmi... te bankomaty pobieraja
    prowizje. Bo pieniadze pochodza z prywatnej kieszeni prywatnej osoby -
    takich bankomatow jak sadze nie ma w polsce i tez jest to dla polakow trudne
    do zrozumienia i powiedza ci - piszesz, ze kazdy bankomat jest darmowy a te
    w pub'ie? A te w pub'ie sa prywatna sprawa wlasciela pubu i koniec.