eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwczy wy ku..wa nie widzicie ze Polska jest w unii po to,zeby ja › Re: czy wy ku..wa nie widzicie ze Polska jest w unii po to,zeby ja
  • Data: 2009-06-04 08:19:29
    Temat: Re: czy wy ku..wa nie widzicie ze Polska jest w unii po to,zeby ja
    Od: "olob kowalski" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    arek_w <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "olob kowalski" <b...@g...pl> napisał

    > Moim skromnym zdaniem Polska (i nowe kraje unii) dla europy to
    > rynek zbytu, tania siła robocza i środki produkcji, tania ziemia,
    > i względnie bezpieczne miejsce na prowadzenie interesów.
    > Nie znam gminy, w której nie byłoby choćby małej firmy z udziałem kapitału
    > zachodniego.
    > Chyba dlatego powstało/ulokowano w polsce sporo "oddziałów"
    > poważnych koncernów światowych.
    > Po prostu, coś za coś, praca w zamian za możliwość konsumowania kawałka
    > tortu
> [...]
    gromadzony kapitał chyba masz coś z głową znasz nasze dewizy i złoto w
    stosunku do zadłużenia zagranicznego? to zobacz na nbp.pl, polacy jednyne co
    gromadzą i pomnażają to długi i kredyty, jak dobrze pójdzie to wnuki nie
    będą już w niewoli za nasze długi, w okresie przejściowym raczej w okresie
    ciemnoty i pustacwa społecznego w którym społeczeństwo tylko czeka aż im
    ktoś rzuci jakiś ochłap