  • Data: 2009-11-30 16:18:43
    Temat: Re: co wymyslil TECHMEX ?
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Mnie zastanawia co by się stało jakby pozwolić handlować akcjami nawet dawno
    > po upadku spółki. Ot byłyby to zwykłe nic nie warte papierki, ale na pewno
    > znaleźliby się chętni do zakupienia ich :)

    to juz jest na naszym rynku-jest pare spolek ktore nic nie robia tylko my
    sobie handlkujemy ich papierkami-

    to i tak lepiej niz gdy ma spolka ksiegowego ktory robi sztuki cyrkowe np na
    opcjach czy na oddawaniu akcji prezesowi i innym nie mowiac o tym inwestorom
    wczesniej

    kroovka

    spolka WINNA byc notowana az do kolejnego odwolania w sadzie, jesli wczesniej
    nie podjeto innych decyzji..