  • Data: 2023-05-25 22:30:48
    Temat: Re: citek musi być inny.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Do "konta 360" w milku można 2 debetówki, zamówiłem drugą.
    Ale żona już nie może.
    Z kolei w jej ST - jest "pierwszym posiadaczem" - widać moje karty i nawet chyba
    można je aktywować(?!) - a w moim ST nie widać jej karty.
    Hmm, miałem być współwłaścicielem, a nie pełnomocnikiem.

    Widać ten "pierwszy posiadacz" to coś więcej nie tylko w citku.
    Pan w milku tłumaczył, że to o kliki chodzi - ale widać nie tylko.
    Z kolei w citku póki co różnicy między "pierwszym" a "drugim" współposiadaczem nie
    zauważyłem żadnej.

    Do "millennium 360" visę można zamówić tylko w oddziale...
    Choć do zakładanego konta dali visę - no ale zakładałem w oddziale.

    Co do limitów - jak dasz 10k na bankomaty to bezgotówkowo masz 50k - jak kawa i
    wuzetka.