  • Data: 2003-07-17 08:53:19
    Temat: Re: chipowa karta a terminale POS
    Od: "david" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "excile" <d...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    news:bf4c53$qiv$1@news.polbox.pl...
    > No mam wreszcie karte z chipem z KB:) Niestety zauwazylem ze nei wszystkie
    > POSy rzadaja ode mnie pinu, juz nie mowiac o terminalach chipowych ktorych
    > nie zauwazylem. Jak zmusic sprzedawce do tego zeby autoryzowal karte
    pinem,
    > a moze to POS powinien zmuszac a moze cos innego?
    >
    > pzdr
    > DC

    ja w pracy mam POS WBKu (ostatnio wymieniali na nowe) i od góry tradycyjnie
    jest szczelinka na przyjmowanie kart z paskiem, a po prawej stronie jest
    szczelinka gdzie wkłada się kartę z chipem. No ale cóż z tego że coś takiego
    mam w POSie jak mi nie chce chipowych kart przyjmować, bo terminal nie jest
    jeszcze przystosowany do ich akceptacji. Próbowałem z kartą jednego klienta,
    włożyłem do odpowiedniej szczelinki i .... zero reakcji ze strony terminala.

    pozdr
    david