  • Data: 2002-02-21 10:46:48
    Temat: Re: bezpieczenstwo e-LukasBanku
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Artur O." <r...@w...pl> wrote in message news:a5292t$s62$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "BAH" <b...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Bzdura. Prowizja od debetu jest 1 % od calosci dostepnej kwoty, czyli
    jesli
    > chcesz miec 1500 PLN do dyspozycji to placisz jednorazowo 15 PLN.

    Polecam lekturę TOiP.
    ale nie :
    http://lukas.pl/rama_g.asp?kat=e-bank&file=str_pocz_
    txt.htm

    tylko szczegółową:
    http://lukas.pl/oferta/toip.pdf

    pozycja:
    Przekroczenie salda na rachunku bieżącym lub
    dopuszczalnego limitu pożyczki 3% min. 30 PLN +
    odsetki karne

    To o czym piszesz, to
    przyznanie pożyczki 1% min 10 PLN

    Ja nie chcę mieć debetu do dyspozycji.
    Powiedzmy, że mam na koncie 498,37
    Wypłacam w bankomacie 450
    Idę do sklepu płacę 48,41
    Lukas potwierdza transakcje
    i nalicza
    za 0,04 zł prowizję: 30 zł + odsetki karne = 30 zł

    > Nie trzeba miec PRO wystarczy zwykle eKonto z tokenem za 30 zl.

    Racja można i tak.

    > Warto to wydac bo bezpieczenstwo jest wyzsze gdyz odczyt tokena zmienia
    sie
    > co kilka sekund.
    > Nawet jesli ktos uslyszy przez telefon podane token, za kilka sekund jest
    > juz inny.
    > Dodatkowo haslo sklada sie z czesci stalej i wskazania tokena , ktore jest
    > ( jak wyzej) zmienne.
    >
    > Oczywiscie login nie jest jakakolwiek pochodna numeru konta, czy
    > identyfikatora w LUKASLinii.

    Jak już pisałem, uważam że zależy od skali obrotów
    Przy małym saldzie nie warto wydawać tych 30 zł
    przy większym, bez tokena nie trzymał bym kasy w Lukasie.

    BAH