  • Data: 2002-01-10 19:20:21
    Temat: Re: bankgessellschaft berlin & inteligo
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >1) Byl na granicy plajty

    Dziekuje :)))

    >2) Pytanie czy Fiat auto Pland i wloski Fiat to ta sama spolka? ;) Tu masz
    >te sama zaleznosc.
    >To ze upadlo Daewoo w Koreii nie pociagnaleo jeszcze upadku zeranskiej
    >fabryki - podobnie jest i w tym przypadku.

    I tu sie nie zgodze. Pracownicy od dawna nie dostaja pensji, dostawcom nie
    sa splacane przyjete faktury, warsztatom nie sa refundowane naprawy
    gwarancyjne
    .
    Poza tym wszystko OK. Niemniej jednak, swiadomosc, ze gdyby jakims cudem z
    mbanku wywialo cala kase bre moze to pokryc z 3letniego zysku dziala na mnie
    kojaco.

    pzdr
    wkg