    From: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: awaria mbanku!!!
    Date: Tue, 30 Jan 2007 14:11:44 +0100

    k...@p...onet.pl wrote:

    > nareszcie rozmowa merytoryczna ;)
    >
    > tak - dokladnie takie cos mi kazali wpisac
    > jako proxy.

    Rozumiem, że przez proxy chodzi ci strona normalnie czy też są jakieś
    problemy? Musisz zrobić tak - upewnić się czy na pewno Twój komputer nie
    jest źródłem problemu (czyli brak virusów/trojanów ogólnie malicious) i
    jeżeli jest czysty to dzwoń z reklamacją do TP.

    > a co do komorki, to caly czas nie moge
    > w Plusie otworzyc adresu www.mbank.
    > pl uzywajac zwyklej komorkowej
    > przegladarki Opera. przed "awaria"
    > otwieralem ja, lacznie z hulaniem po
    > stronach transakcyjnych.

    Z info na stornie plusa wyczytałem, że u nich proxy ustawia się w ten
    sposób. Nie tak jak w tepsie tylko dane pobierane są ze skryptu
    automatycznej konfiguracji. Zrób tak:
    tools>preferences>advanced>network>proxy servers>use automatic proxy
    configuration i w tej linijce wpisz/wklej taki link:
    http://127.0.0.1:2517/www/proxy.pac
    i daj znać czy coś się zmieniło.

    root@sticky:~# host www.mbank.pl
    www.mbank.pl has address 193.41.230.81
    root@sticky:~# host www.mbank.com.pl
    www.mbank.com.pl has address 193.41.230.81

    Acha i jeszcze taki test wejdz na tę stronę:
    http://visualroute.visualware.com/
    i wpisz mbank.pl albo adres IP 193.41.230.81
    i sprawdź czy osiągasz cel

    możesz też na próbę w przeglądarce tam gdzie wpisujesz adres wpisać
    193.41.230.81 i zobaczyć co się stanie.

    --

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski