  • Data: 2012-07-12 22:41:58
    Temat: Re: autouzupełnianie w sync
    Od: "m7marek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ale niedopracowany ten system, kolejny bug znalazłem:
    o 20:30 przelałem z oszczednosciowego na osobiste i niby od razu środki
    pokazały się na oszczednościowym, ale o 22:00 płaciłem na allegro przez
    Płacę z AliorSync i pokazało mi że nie mam dostępnych środków, ale
    zignorowałem to i niby przeszło, płatnośc zrealizowano, dla pewności
    zalogowałem się ponownie i tu stan konta OK, ale w historii do rachunku nic
    nie ma że się odbyło., dobrze że przynajmniej z PayU mam potwierdzenie, że
    płatność poszła.

    zresztą Alegro też miało jakieś zacięcie za pierwszym razem nie miałem
    możliwości wyboru Płacę z AliorSync, dopiero anulowałem rozpoczętą
    transakcję i ponownie spróbowałem i już był domyślny sposób płatności Sync.