    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: a z wakacji kredytowych skorzystacie?
    Date: Wed, 27 Jul 2022 13:23:22 +0200

    > i wyzwanie podjąć - włączyć zgodę na marketing telefoniczny i jak będą
    > dzwonić z ofertami super-kredytu (bez "opłaty operacyjnej" i bez prowizji)

    Dzwonią, ale nie wiem czy mam włączony - za każdym razem pytają czy się
    jednorazowo zgadzam na przedstawienie oferty. Zgadzam się i od razu
    mówię, że to zapewne i tak nic nie da i nie daje.

    > to powiedzieć, że chce się jeszcze kupon do biedronka lub aledrogo.
    > Potem całość kredytu oprócz 100zł spłacasz jak tylko wypłacą,
    > po 2 miesiącach jak dadzą kupony spłacasz resztę.
    > Koszt 2zł, zysk kupon 500zł.

    Nie lubię robić czegoś 'na niby'. Niby wziąłem kredyt a nie wziąłem.

    > Ew. możesz najpierw przetestować łatwiejszy wariant - tylko musisz się nie bać
    > ew. utraty KK (mi się nie udało, bo się bałem stracić darmową platynę - choć
    specjalnie bać
    > się nie trzeba, wypowiedzenie zawsze można wycofać) - trzeba zadzwonić
    > z wypowiedzeniem KK, wtedy bardzo często oferują moneyback - aż 10%, ale max.
    100zł,
    > wypłacany po 3 miesiącach.

    To trzeba by mieć kilka KK i w koło z nich 'rezygnować'.
    Jak mam jedną to nie będę ryzykował, że zapomnę na czas wycofać
    wypowiedzenia.
    Jak kiedyś spodobała mi się jakaś oferta innej KK to się rozbiło o
    kwestie spj. A... jak spj to potrzebujemy jeszcze .... dokumentów.
    Przy tej KK co mam nie dostarczyłem wszystkiego co chcieli i bank się
    ugiął i dał. Tym razem dostarczyłem wszystko co chcieli a i tak nie
    dali. Nie chce mi się ponownie marnować czasu.

    > A nie możesz się zatrudnić w tej swojej sp.j. na 1/40 etatu?

    Jak pisałem - nie lubię robić rzeczy 'na niby' a poza tym to nie wiem.
    Współwłaściciel o ile się orientuję jest zobowiązany świadczyć pracę dla
    swojej spj więc może takiej umowy nie dało by się uzasadnić.

    Lepiej by było na cały etat i zgodnie z prawdą jako konstruktor. I
    następnie koszty tego etatu jako prace rozwojowe wliczyć 3x w koszty.
    Na pewno coś by im się nie zgadzało.
    Dlatego od kilku lat myślimy o Sp. z o.o. Trzeba by się dobrze
    przygotować na walkę wliczając swoje etaty x3.
    P.G.