  • Data: 2022-07-27 12:39:30
    Temat: Re: a z wakacji kredytowych skorzystacie?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 26 lipca 2022 o 21:18:02 UTC+2 Robert_DF napisał(a):
    > tylko PLN przeznaczony na zaspokojenie potrzeb mieszkaniowych
    >
    > w ustawie tego nie ma, ale banki dodają "własnych"

    No to jak nie ma w ustawie to będzie niezły dym.
    Jeszcze wniosków nie można składać,
    a już podobno UOKiK został zaangażowany w sprawdzanie prawilnego realizowania ustawy.
    A już oczyma duszy widziałem przedstawicieli banków krążących po mieszkaniach
    wieczorami i rankami w celu sprawdzania "własności potrzeb mieszkaniowych"
    (tak jak w USA testują, czy małżeństwa z cudzoziemcami są prawdziwe: "lepiej żeby
    wiedziała w której szufladzie trzymasz gacie" ;)
    Jakby jeszcze mogli chcieć za to kasę, jak za "wizyty kredytowe" czy jak to się tam
    nazywa,
    to by dopiero było ;>