eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZniknięte konta w BZWBK24 › Re: Zniknięte konta w BZWBK24
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Grzes" <p...@k...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zniknięte konta w BZWBK24
    Date: Mon, 7 Jan 2002 00:39:26 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 40
    Message-ID: <a1and5$gh6$2@news.tpi.pl>
    References: <a...@K...Brywczynski> <3c34d29e$1@news.vogel.pl>
    <a12noh$7b4$1@news.tpi.pl> <3...@n...vogel.pl>
    NNTP-Posting-Host: pe217.przemysl.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1010360549 16934 217.96.189.217 (6 Jan 2002 23:42:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 6 Jan 2002 23:42:29 +0000 (UTC)
    X-Notice-1: This post has been postprocessed on the news.tpi.pl server.
    X-Notice-2: Subject line has been filtered and leading Odp: string removed.
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2919.6600
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2919.6600
    X-Subject: Odp: Zniknięte konta w BZWBK24
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:152518
    [ ukryj nagłówki ]

    to prawda że w większości przypadków pomaga ponowna replikacja, ale czasem
    po tej replikacji pokazuje krzywą histerię. Mi np. pokazywał saldo większe
    coś ok 3000 ale tylko w historii, aktualny stan był OK. Dopiero po zrobieniu
    dowolnej transakcji wszystko się wyrównało

    Grześ

    Użytkownik "Łukasz Dąbrowski" <w...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:3c3772df@news.vogel.pl...
    > Użytkownik "Grzes" <p...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > news:a12noh$7b4$1@news.tpi.pl...
    > > Łukasz, nie zawsze wystarczy prośba o ponowną replikację klienta,
    czasami
    > > konieczy jest telefon do Poznania żeby "dowiązać" rachnek do danego
    > klienta
    >
    >
    > Hehe, problemy to tam są różne. Ostatnio klient nie widział swojego
    rachunku
    > w Euro i okazało się, że ktoś w Poznaniu zapomniał opisać produkt, a że
    był
    > okres świąteczny, to już nie miał kto tego opisać, bo ten co się tym
    > zajmował był już na urlopie. Zwykle jednak - zgodzisz się tu ze mną -
    > wystarczy powtórna replikacja rachunku z ZORBY (tak gdzieś w 90%
    > przypadków).
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > --
    >
    > Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash
    > l...@b...gnet.pl
    > w...@k...pl
    > ICQ: #45256072
    >
    >
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1