  • Data: 2002-08-20 09:58:38
    Temat: Re: Zmiany ubezpieczen KK w citku
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Taka jest prawda, wiekszosc ludzi malo sie oreintuje w produktach
    > ktorych uzywa.

    Dokladnie. Np. jak kupujesz TV to czytasz najpierw instrukcje czy dopiero
    wtedy jak cos nie dziala ? :-)) Podobnie jest z kartami...

    Wlasnie, ale nie tylko pusty marketing - jest tez korzysc dla klienta :-)

    > Nie tylko zagranie marketingowe ale glownie. Kosztow spejcalnych
    > pewnie tu nie poniosa, watpie zeby bylo sporo klietow, ktorzy gubia
    > karte i zastrzegaja ja w okresie pomiedzy 72 a 48 h po zgubieniu.

    Mysle, ze troche jest takich zapominalskich, wiec na pewno jest to jakis
    koszt dla banku. Fakt, ze maly i przy tej duzej ilosci wydanych kart sie
    jakos rozklada. Poza tym masz racje jest teraz lepsza -juz 'na pierwszy rzut
    oka'- od innych kk i nie trzeba tego zawile klientom tlumaczyc :-))) Dlatego
    te dobre ubezpieczenie citka jest teraz widoczne -nawet dla laika- na
    kilometr :-))
    Zobaczymy jakie beda reklamy (i chwyty marketingowe) multi jak sie pojawi kk
    :-))

    > A wrazenie na klientach zmiana robi spore.

    Na mnie robi :-))

    > Ciekawa jest tez ta promocja kart ze zdjeciem, teraz na prawde staja
    > sie bezpieczniejsze od tych bez zdjecia (z Citka) :-)

    Trafna uwaga :-)))

    pozdrawiam,
    Witek