  • Data: 2002-08-20 11:28:24
    Temat: Re: Zmiany ubezpieczen KK w citku
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, Aug 20, 2002 at 12:14:19PM +0200, Witek wrote:

    > Ja wierze :((, choc mam nadzieje, ze tak nie bedzie :-))

    Pewnie bedzie mozna wybrac opcje z ubezpieczeniem (platnym) lub jakas
    bez. Albo z ograniczonym.

    Inaczej nie ma sensu miec kk.

    > Zgadzam sie, ale wiesz oni (BRE) teraz koszty tna...

    Tak piszesz to 'oni' jakby wczoraj wyladowali i wciaz mieli zielony
    kolor skory ;-)

    Nie, IMO wydawanie KK jest dosc duzym kosztem, zwlaszcza jej
    rozkrecenie, wiec jesli ktos chce ciac koszty to jednak nie bierze sie
    za kredyty czy inne nowe produkty. Ale moze ja o czyms nie wiem (w
    rodzaju tworczej ksiegowosci?).

    > Wiem. Tylko co bedzie (hipotetycznie) jak ubezpieczenie vc i kk bedzie takie
    > same ?

    OK, jesli chcesz po nazwisku - to nie bedzie kk ale jakies gowno.

    Twierdze jednak ze nie bedzie to az taki gniot jak sie obawiasz,
    m.in. dlatego ze nasza wtyczka w multi wie za co wieszamy psy na
    dostepnych kk i nie sadze aby w takich superlatywach pisal o nowym
    produkcie o rownorzednej ofrcie.

    --

    --w