  • Data: 2002-06-07 12:55:01
    Temat: Re: Zmiana oprocentowana w Inteligo
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, Jun 07, 2002 at 02:25:20PM +0200, BUCKS wrote:

    > Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
    > W twoim przypadku jest to dla Ciebie dobre ale ja musiałbym na Twoim miejscu
    > dopłacać, gdyż dostępne możliwości, które bym wykorzystywał nie zniwelują
    > opłat jakie musiałbym ponieść. Ale kto wie, ciągle się coś zmienia ;)

    A mozesz mi zrobic prosta symulacje? Bo jakos mnie to wciaz zbytnio
    nie przekonuje.

    Podaj mi przyklad z jakiej funkcji najczesciej korzystasz to zobaczymy
    czy faktycznie by to byla doplata.

    > Nie udowadniam co jest lepsze, a co gorsze, bo tez korzystam z mBanku, a
    > Inteligo jest u mnie obecnie na drugim planie.
    > Ale neguje postawę, że mBank jest super, najlepszym bankiem, bo wszystko
    > jest gratis, a Inteligo jest do d... bo przelew za 0.99zł, karta VE
    > 0.99zł/mc, ewentualna opłata za prowadzenie.

    Inaczej - w inteligo kosztuje _wszystko_.

    > mBank jest bezpłatny ale nie w każdym przypadku. Rok temu lepszą ofertę
    > miało dla mnie Inteligo i więcej zyskałem płacąc za przelew ale z 0800 niż
    > bezpłatny przelew z 0801 3. Obecnie sytuacja jest zupełnie inna, a za pół
    > roku może być jeszcze inna, bo będę miał inne wymagania co do Banku.
    > Poza tym bezpłatny to nie znaczy, że należy mieć na oczach klapki z napisem
    > mBank i nie zauważać oferty innych banków.

    A, przepraszam, co z tego ze w inteligo mam 0800 skoro kazdy przelew
    mnie i tak kosztuje 3zl (robiony przz operatora)?

    > Właściwie to chyba te bezpłatne wypłaty z Euronetu i przelewy trzymają ludzi
    > w mBanku, bo w przeciwnym razie przy obecnym poziomie usług raczej trudno
    > byłoby o względne zadowolenie klientów. Choć nie wiem, czy wprowadzenie
    > chociażby tylko 1zł/mc za VE nie wywołałoby exodusu klientów ;)

    Po pierwsze by bylo sprzeczne z polityka firmy, dlatego wciaz jest
    bezplatna.

    Mi bardzo odpowiadaja bezplatne przelewy, choc na pewno nie sa one
    korzystne dla mbanku (he, slynne przelewy na 1grosz).

    > Zresztą na rozwój mBanku raczej nie ma co liczyć, gdyż Multibank jest na
    > pierwszym planie, a mBank to już niechciane dziecko BRE ;)

    Az tak zle to nie jest, acz jest w tym duuuzo prawdy. I twierdze tak
    na podstawie _dzialan_ banku a promowania banku (bo tutaj to multi lezy
    __zupelnie__).

    --

    --w