  • Data: 2002-06-10 12:52:24
    Temat: Re: Zmiana oprocentowana w Inteligo
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:20020610064333.GT17001@diuna.pingwin.waw.pl...

    > OK. Ja robie istotnie wiecej przelewow miesiecznie. Nawet postaram sie
    > policzyc - na pewno robie 10, a to sa same platnosci.

    Moi znajomi też nie robią dużo przelewów, więc 10zł/mc za konto to sporo,
    chyba że ktoś chce mieć dostęp do wielu bankomatów.

    > Pewnie zaawansowanie interfejsu. Ale mbank nie byl projektowany jako
    > podstawowe narzedzie do placenia ale wlasnie sposob na dobrze
    > oprocentowany rachunek bankowy z bezplatnymi przelewami. Cos masz za
    > darmo, ale cos innego masz gorsze - jesli dolozysz funkcjonalnosc
    > inteligo i pewne gadzety I do mbanku to bedziesz mial drugie inteligo
    > - w tym rowniez oplaty. ;-(

    No właśnie tak jak piszesz, mBank wysokie % i darmowe przelewy ale te czasy
    już minęły i klient oczekuje coś więcej.
    Uważam, że zwiększenie funkcjonalności mBanku nie musi od razu wiązać się z
    opłatami, bo nie sądze aby ktoś chciał płacić za możliwośc wydrukowania
    historii, czy potwierdzenia via WWW itp.
    Za częśc dodatkowych usług i tak już płacisz np. karta VE dla pełnomocnika
    15zł/rok, czy Visa Gold za 250zł/rok.
    Darmowe przelewy, prowadzenie konta i VE dla właściciela nie znaczy, że
    reszta ma być do d... i moze działac byle jak.

    Powinni zrobićna początku raz a dobrze i dziś byłoby mniej narzekania, a tak
    to teraz w mBanku płaczą, że każda modernizacja choćby niewielka jest bardzo
    kosztowna.

    > No, dlatego tez nie zakladam tam konta, karte do platnosci to ja wole
    > mniec odseparowana od moich rachunkow. Nawet jesli moge jej nie wiazac
    > z moja kasa (karta do subkonta).

    Dlatego nie trzymam na rachunku z VE dużo kasy ale tyle co na bieżące
    potrzeby

    > O! I to sluszny wniosek osob korzystajacych z pbb ;-)

    Ale wolałbym mieć konto główne w 1 banku i parę dodatkowych niż mieć kilka
    dodatkowych kont tworzących razem jedno główne ;-)