  • Data: 2002-06-10 06:47:33
    Temat: Re: Zmiana oprocentowana w Inteligo
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, Jun 10, 2002 at 12:21:03AM +0200, BUCKS wrote:

    > Czyli w Inteligo musiałbym płacić 4.95zł/mc za przelewy i 0.99zł/mc za VE,
    > co daje razem 6zł.
    > W Twoim wariancie wychodzi 10zł, więc 4zł/mc więcej.
    >
    > Tak jest dziś, a co będzie jutro to nie wiem.

    OK. Ja robie istotnie wiecej przelewow miesiecznie. Nawet postaram sie
    policzyc - na pewno robie 10, a to sa same platnosci.

    > Niby tak ale ma niektóre funkcje z których mbank mógłby brać przykład.

    Pewnie zaawansowanie interfejsu. Ale mbank nie byl projektowany jako
    podstawowe narzedzie do placenia ale wlasnie sposob na dobrze
    oprocentowany rachunek bankowy z bezplatnymi przelewami. Cos masz za
    darmo, ale cos innego masz gorsze - jesli dolozysz funkcjonalnosc
    inteligo i pewne gadzety I do mbanku to bedziesz mial drugie inteligo
    - w tym rowniez oplaty. ;-(

    > W praktyce dla mnie koszt utrzymania konta Inteligo to 0.99zł za VE, którą
    > mogę płacić kartą w sklepie, w internecie oraz za usługi GSM poprzez
    > obciążąnie karty.

    No, dlatego tez nie zakladam tam konta, karte do platnosci to ja wole
    mniec odseparowana od moich rachunkow. Nawet jesli moge jej nie wiazac
    z moja kasa (karta do subkonta).

    > A dodatkowo mam możliwość wydruku historii, czy potwierdzenia transakcji,
    > podejrzenia blokad za płatności kartowe, czego brakuje mi w mBanku.

    Kurcze, dlaczego wszyscy chca koniecznie stawiac mbank _przeciw_
    inteligo? ;-)

    > Można jeszcze wspomnieć o Poleceniu Zapłaty (Direct Debit).

    Coz, ma byc ;-)

    > Pomine w mBanku dziwne księgowania transakcji kartowych np. w niedzielę
    > wieczorem, gdy ogólne saldo ulega zmianie ale po wejsciu na historie (WWW)
    > to owej transakcji jeszcze nie ma, ale będzie po pólnocy w poniedziałek.
    > Jednak historia w teleserwisie uwzględnia ową transakcję. Choć ogólnie brzmi
    > to komicznie, gdy w niedzielę wieczorem automat mówi o transakcji z
    > poniedziałku, który dopiero nastąpi, jakbym oglądał "Powrót do przyszłości"
    > ;))

    Jest tego wiecej. To sa wyniki korzystania z tej niesamowitej firmy,
    czego echa pozostaja rowniez w multi ;-((

    > Ale polityka się zmienia i nikt nie gwarantuje, że od jutra nie będziesz
    > płacił za VE, czy za przelew poniżej kwoty X ;)

    No ale na razie polityka firmy sie w tym punkcie nie zmienila. Malo
    tego, byl ostry dym kiedy _planowali_ ale sie z tego wycofali.

    > A jeden bank nie da wszystkiego i trzeba szukać w kilku :)

    O! I to sluszny wniosek osob korzystajacych z pbb ;-)

    --

    --w