eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZasłyszane w internetach o zamykaniu konta ;-) › Re: Zasłyszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
  • Data: 2019-10-07 14:29:28
    Temat: Re: Zasłyszane w internetach o zamykaniu konta ;-)
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 7 października 2019 12:56:18 UTC+2 użytkownik Dominik Ałaszewski
    napisał:
    > Dnia 07.10.2019 Kris napisał/a:
    >
    > > Jak nieraz takie "promocje" widzę to przeważnie jest że taniej jak kupisz
    3...6..szt
    >
    > Czy ja wiem, czy przeważnie? W każdym razie osobno też są.
    >
    > Na ten przykład onegdaj kupiłem głośnik BT Hykker Splash (sztuk jeden)
    > ze zniżką z 30 na 15 zł (50%).
    >
    > W mojej opinii karta Biedry (podobnie jak IKEA) jest jednym
    > z najsensowniejszych programów lojalnościowych- nie trzeba
    > żadnych smartfonów, nie trzeba zniżek "aktywować", nie ma
    > przepadających punktów- po prostu zniżka przy kasie.
    >
    > W każdym razie nie jest tak, że przydaje się
    > wyłącznie do pluszaków.

    To ma jeszcze mocne uwarunkowania środowiskowe. W dronkach, do których chodzę
    (południowa część DC) kiedyś były takie promo, że "taniej, ale tylko z kartą dronki"
    - ale się skończyły, bo za dużo było pretensyi oraz zwrotów.
    I teraz jak jest "taniej jak kupisz 2" - to jest taniej, jak kupisz 2, karty mieć nie
    musisz.

    Ale w zeszłe wakacje w Brodnicy nawet użyczyłem mojej karty (zanim ją zgubiłem)
    ludziom w kolejce za mną - i dostali zniżkę, choć pani w kasie nieco kręciła na to
    nosem ;>

    Zresztą dronka to szkoła życia - możliwe, że już o tym pisałem - ostatnio kupując z
    rana (więc ruch był mały) byłem świadkiem szkolenio-zebrania (część "szkolenio-"
    ważna, bo przez to odbywało się w kasie, więc można było podsłuchać) - i kierowniczka
    mówiła o tym, że jak pracownik coś kupuje w sklepie, to kasjer musi mu na paragonie
    pokwitować, że naprawdę to kupił.
    Dlaczego? Już dużo wcześniej pracownicy musieli mieć paragony, żeby swoje zakupy ze
    sklepu wynieść - ale okazało się, że przedsiębiorczy pracownicy brali paragony
    zostawiane przez klientów i na nie wynosili niezapłacone towary...

    Choć zgodzę się, że organizacyjnie jest zrobione bardzo dobrze - i nawet nie trzeba
    mieć karty ze sobą, wystarczy podać numer telefonu użyty przy aktywacji karty.
    Jedno do dziś mnie dziwi, że się pitolą z tymi naklejkami do pluszaków - ale z
    drugiej strony do tej akcji jednak karty mieć nie potrzeba (choć bez niej zbieranie
    też można określić "pitoleniem" ;).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1