  • Data: 2009-12-17 07:46:57
    Temat: Re: Zamykanie Lukas e-Konto PRO
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na infolinii konsultantka nie była pewna jak to wygląda, więc zanim zacznę
    > testować wersje wydarzeń w oddziale, wolę zapytać czy nie ma jakiejś miny
    > którą warto ominąć, żeby się ładnie pożegnać i bez zbędnych stresów.

    Kilka lat temu utknąłem w trakcie zamykania konta. Problemem było to, że
    miałem nie skasowane zrealizowane już dawno temu jednorazowe zlecenia stałe.
    Nie zdziwiłbym sie gdyby chodziło o zlecenia cykliczne, ale jednorazowe..
    Bez tego nie dało się dokończyć zamykania konta. Nie mogłem już tego zrobić
    sam bo już zostałem pozbawiony dostępu przez internet i telefon, a za
    zamknięcie w oddziale była spora opłata za każde pojedyncze zlecenie..
    Dobrze że ktoś w centrali był na tyle miły że zrobił to odgórnie i za darmo,
    bo zostałbym na wieki w tej patowej sytuacji.. Lubiłem ten bank, ale po tej
    sytuacji omijam go dużym łukiem.