  • Data: 2009-12-17 13:13:19
    Temat: Re: Zamykanie Lukas e-Konto PRO
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Gru, 13:26, "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > Przez chwile o takiej opcji jak teraz testujesz też pomyślałem, ale jak nie
    > ma regularnych wpływów na konto to powinni pobrać opłatę z prowadzenie
    > konta, opłatę za token za brak operacji,  plus dodatkowo spadnie
    > oprocentowanie Rachunku Oszczędzam do poziomu standardowego, a wtedy to już
    > kompletna mizeria będzie.

    Doczytaj ich taryfę. Przy wpływach 7 zł, bez wpływów 11 zł, przy 5000
    zł oszczędności opłata 0 zł.

    Póki co za token nie pobierają, ale może dlatego, że kilka razy w
    miesiącu z jego użyciem się loguję sprawdzić czy pobrali opłatę?

    Na oszczędzam mizeria 3,5%, ale mam całkiem darmowe konto do przelewów
    "w razie wojny".