  • Data: 2009-12-17 07:04:09
    Temat: Re: Zamykanie Lukas e-Konto PRO
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Gru, 02:12, "Tomasz Opalski" <o...@g...pl> wrote:
    > Lukas ostatnimi czasy jakoś tak przysiadł z ofertą. W procentach odstaje na
    > rynku już na prawdę ostro - konto oszczędzam nawet z wariancie promocyjnym
    > 5.10% nadal jest z kapitalizacją kwartalną i z belką, konto podstawowe 0%, a
    > żeby mieć zwolnienie z opłat, trzeba trochę kasy na dość słabych warunkach
    > trzymać. Pomimo, że jakoś tak polubiłem to konto, to chyba czas na
    > odtrąbienie odwrotu.

    Mam ten sam dylemat. Na razie wsadziłem na rachunek oszczędzam 5 tys.
    i patrzę czy będą pobierać opłatę za token. Jak nie to jeszcze nie
    jest tak źle, awaryjnie można trzymać. Natomiast rezygnując, to pewnie
    tak jak w każdym marmurku zabiorą Ci token i dostęp do ebanku, więc w
    praktyce dostęp do konta, więc i opłaty ciężko by im było pobierać.
    Przynajmniej nie znam banku, który tak robi, w EuroBanku nawet obsługa
    kazała mi wcześniej oczyścić konta do zera przed zamknięciem. A na
    grupie czytałem też, że komuś udało się w Lukasie uzyskać w oddziale
    zamknięcie od ręki, więc to pewnie zależy gdzie się pójdzie.