  • Data: 2023-05-02 17:38:29
    Temat: Re: Zamykanie Inteligo
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Inne mechanizmy zamykania -- bo inne otwierania.
    > (firmowy był od dawna, zaś VAT jest zdecydowanie
    > późniejszą dobudówką)

    Jakie o ma dla mnie znaczenie?
    Zamykają to powinno się zamknąć w jednym terminie.

    > Rozrzutnyś -- nie mogłeś posłać 01 gr?

    Złotówka i jeden grosz to okrągłe kwoty i mój rachunek.
    Jak miałbym testować czyjś rachunek,
    to wysłałbym 1 grosz.
    A kiedyś testowałem kolegi rachunek eurowy, bo coś odrzucał
    przelewy z Niemiec i minimalnie można było tam 5 Euro kliknąć -
    to dopiero rozrzutność.

    > Owszem!

    > Oddał sam z siebie czy na Twe zlecenie?

    Sam nie oddał, zleciłem wewnętrznym.

    Na razie nadal rachunek wisi i złotówki testowe przyjmuje
    i realziuje dyspozycję zwrotną i pokazuje to ładnie w historii.
    Ciekawe czy mi wyciąg przyślą z zamkniętego rachunku :-)
    Pewnie 4 maja go zamkną, ale znając PKO BP pewności nie mam..