  • Data: 2016-04-25 21:27:39
    Temat: Re: ZUS -- indywidualne konta
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:nflqgq$4k2$...@n...news.atman.pl...
    "Piotr Gałka" nflm76$m41$1$P...@n...chmurka.net

    >Zasiłki mają sens tam, gdzie średnia płaca jest kilkanaście razy
    >wyższa niż
    >ów zasiłek. Na zasiłku wegetujesz a zarobki zezwalają na życie --
    >podróże,
    >rozwój, zakładanie rodziny, inwestycje... Zasiłek to obciach,
    >upokorzenie,
    >ale i przeżycie, zaś praca i zarobki to po prostu piękne życie.
    >Ale w Polsce zarobki są niskie -- tu zasiłki są trudnym tematem.

    Ale to dziala w dwie strony - jak masz pewny zasilek, to nie bedzie ci
    sie chcialo pracowac "za 1200".
    I srednia placa rosnie. Albo ilosc bezrobotnych rosnie :-)

    U nas mala jest roznica miedzy srednia placa a "minimum socjalnym" ...
    tylko skad wziac pieniadze na ufundowanie wiekszej ilosci tych minimow
    :-)

    J.