eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWspółczuje tym, co mają kredyty w Euro i.. Min.Fin. ze wzgledu na budzet.. › Re: Współczuje tym, co mają kredyty w Euro i.. Min.Fin. ze wzgledu na budzet..
  • Data: 2004-01-31 14:02:19
    Temat: Re: Współczuje tym, co mają kredyty w Euro i.. Min.Fin. ze wzgledu na budzet..
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert wrote:

    > Biorąc pod uwagę mechanizm
    > działania WWJ mam oprocentowanie tak naprawdę na poziomie 6,00%-6,20%.

    Tez mnie ujal ten mechanizm. Dlatego jeszcze nie zamienilem tego na cos
    tanszego, produkt jako taki jest bardzo dobry, tylko trzeba byc
    swiadomym, ze jest drogi. Zreszta ja leniwy jestem, bo moglem sie do
    mbanku przeniesc, chyba na 7,75, z takim samym mechanizmem bilansujacym,
    tyle ze rachunek i karta gorsze (byla taka "niby-promocja").

    > Ja się cieszę, że obniżają "wg widzimisie Prezesa" kiedy kredyty
    > oparte na WIBOR poszły do góry :)))

    Hehehe, no nie ma co marketing dziala widze... Wiborowe spadaly przez
    pol roku, ten ani drgnal. Teraz wiborowe lekko raz do gory, ten
    symbolicznie spadl i juz pelnia szczescia. :)))) No niezle....
    BTW. U mnie juz widac w opisie rachunku, ze rzeczywiscie bedzie -0,30% w
    moim przypadku, a Ty rzeczywiscie masz, ze -0,70% z tej ostatniej
    obnizki? Bo myslalem, ze w ramach pasma to juz z automatu idzie obnizka
    o stala, a tu widze, ze jednak nie...

    marekz