eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWspółczuje tym, co mają kredyty w Euro i.. Min.Fin. ze wzgledu na budzet.. › Re: Współczuje tym, co mają kredyty w Euro i.. Min.Fin. ze wzgledu na budzet..
  • Data: 2004-02-03 17:00:27
    Temat: Re: Współczuje tym, co mają kredyty w Euro i.. Min.Fin. ze wzgledu na budzet..
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Kasperski <M...@s...com.pl> writes:

    > Co ciekawe istniały (nie wiem czy jeszcze istnieją) kredyty które
    > zakładały takie zdarzenie nawet przy normalnej sytuacji gospodarczej,
    > małej inflacji itp. Gdy brałem kredyt mieszkaniowy w PKOBP dali mi
    > harmonogram w którym przez pierwsze bodaj pół roku rata była niższa
    > niż odsetki (był to czas gdy stopy sięgały prawie 20%) i co ciekawe
    > reklamowali to jako korzystną dla mnie opcję...

    W zasadzie to nie jest ani bardziej ani mniej korzystne. Np. sa takie
    kredyty w ktorych splata zaczyna sie po kilku latach. Jasne jest
    ze kapital przez ten czas tylko rosnie. Naturalnie takie kredyty
    dotycza raczej firm.
    Glownym kryterium korzystnosci kredytu jest, moim zdaniem, efektywne
    jego oprocentowanie, oraz oczywiscie dopasowanie kredytu do potrzeb
    kredytobiorcy.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH