eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWspółczuje tym, co mają kredyty w Euro i.. Min.Fin. ze wzgledu na budzet.. › Re: Współczuje tym, co mają kredyty w Euro i.. Min.Fin. ze wzgledu na budzet..
  • Data: 2004-02-01 00:21:34
    Temat: Re: Współczuje tym, co mają kredyty w Euro i.. Min.Fin. ze wzgledu na budzet..
    Od: Kulka <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Chmielu napisał:

    > No i masz komfort psychiczny... To tak jak z ubezpieczeniem AC i
    > Assistance...

    Tylko dlaczego nikt nie podejmuje przy szacowaniu ryzyka kredytu
    walutowego ryzyka stopy procentowej? W przypadku stosunkowo lekkich
    nawet zawirowań stopy "dłuższe" niż O/N rosną powodując (zwłaszcza przy
    długim okresie kredytowania a co za tym idzie wysokim stosunku
    odsetki/kapitał) realnie poważnieszy wzrost wysokości raty niż te kilka
    procent wzrostu kursu waluty...

    Dlatego uważam, że twierdzenie, że posiadanie kredytu w złotych daje
    komfort psychiczny za "lekko" naciągane...

    Kulka