  • Data: 2012-02-20 18:48:55
    Temat: Re: Wspaniale zarabiam...
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Elo

    Krzysiek napisał(a) :

    > przeznaczając kasę na budowę autostrad, z których przecież skorzystamy
    > więc dlaczego mielibyśmy być niezadowoleni? :P

    Dlaczego? Bo jak zwykle będzie jak w tym dowcipie:

    Minister infrastruktury Szwecji gości w swojej willi ministra
    infrastruktury Polski. ,,Piękna willa" - mówi kurtuazyjnie
    Polak. - ,,A jak ty na nią zarobiłeś?". Szwed bierze Polaka do okna:
    ,,Widzisz tę autostradę?". ,,Widzę". ,,No więc przyznam ci się w
    tajemnicy, że firma, która wygrała przetarg, odpaliła mi jeden
    procent". Po roku Szwed wizytuje polskiego kolegę w jego
    gigantycznym złotym pałacu. ,,Piękny pałac" - mówi zaszokowany
    Szwed - ,,A jak ty na niego zarobiłeś?". Polak bierze Szweda do okna:
    ,,Widzisz tę autostradę?". ,,Nie widzę". ,,A widzisz".

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]