  • Data: 2012-02-21 23:25:42
    Temat: Re: Wspaniale zarabiam...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-21 21:18, glang pisze:

    > a znasz szczegóły polisy? skąd wiesz jaka była ochrona a jaka emerytura?

    Nie znam, zresztą po co te pytania. Domniemuję tylko na podstawie, że
    "już po 2 latach miał zarabiać" (czyli spora część składki nie była
    inwestowana), jak i "wypłaciłem mniej niż wpłaciłem", że kupiłeś produkt
    o funkcji ubezpieczenia na życie oraz oszczędzania, a myślałeś, że jest
    to tylko oszczędzanie. Względnie myślałeś, że ubezpieczenie na życie
    dostaniesz za darmo (choć czy nie zastanowiło Cię dlaczego miałbyś
    zarabiać dopiero po 2 latach?).

    --
    Liwiusz