eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWprost › Re: Wprost
  • Data: 2002-03-25 20:21:16
    Temat: Re: Wprost
    Od: "schen" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Zadziwiajace, ze w rankingu "bank najbardziej przyjazny dla klienta" nie
    wzieto pod uwage jakosci obslugi klienta. Wizyta Pana Redaktora w takim np.
    Pekao SA czy PKO BP (i jeszcze w paru innych) moglaby wywrocic ranking do
    gory nogami...
    Wyglada na to, ze do oceny zostaly wybrane bardzo specyficzne kryteria
    deformujace rzeczywista pozycje danego banku na rynku. Sposob punktowania
    jest nie do konca jasny, zwlaszcza ze w pierwszej dziesiatce mamy komplet
    najdrozszych bankow (m. in. bank Slaski, Pekao, BPH-PBK, Citibank...).
    Dziwne.

    Male przykladowe porownanie:
    ROR: Bank Slaski (konto z lwem standard): 4zl BGZ: 3zl
    Maestro uzytkowanie: BS: 12 zl BGZ: 0zl
    Lokata 5 tys. zl/6 m-cy BS: 8.25 % BGZ: 5.95 % (lub
    a'vista e-skalacja 9%)
    Kredyt gotowkowy 10 tys/1 rok:
    BS: 20.90 % (st.zmienna) lub 21.90 % (st stala)
    BGZ: 15 % (st. stala, odsetki z gory), pow.1 roku 20% st.zmienna

    Miejsce w rankingu: BS: 4 BGZ: 15

    I jak tu sie nie dziwic...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1