    From: Olin <k...@a...w.stopce>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wkrótce koniec świata?
    Date: Tue, 29 Mar 2022 11:07:01 +0200

    Dnia Mon, 28 Mar 2022 23:48:06 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Nie jestem tego pewny -- ponoć Putin nie ma władzy nad jądrowymi
    > ładunkami...

    Jeśli Fiutin odpali bombę atomową, wszystko jedno w co, to już nie ma
    zmiłuj się.
    Chodziło mi o to, że bo zbombardowaniu elektrowni ładunkiem konwencjonalnym
    i ewentualnym uszkodzenia reaktora, uran z jego rdzenia nie wybuchnie, bo
    nie może.

    > Co byś powiedział na zaatakowanie jakiegoś okrętu lub grupy okrętów?...
    > Prewencyjny atak na atomowy okręt podwodny noszący Buławy?...

    W domu mam tylko broń białą w postaci noży do ziemniaków, mięsa i chleba.
    Nie wiem, czy się nadadzą.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek