    From: "NKAB -" <n...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Wartość złotego
    Date: Fri, 3 Jul 2009 10:33:02 +0000 (UTC)

    skippy <m...@o...the.moon> napisał(a):

    > Rozdaj fabryki robotnikom, na pewno będą lepiej zarządzane, a oni sami będa
    > mieli więcej kasy.

    Różnimy się w podejściu do roli rządu.
    W tej chwili to rodzaj kryminalistów wykorzystujących
    swoją pozycję - władzę (policja, sądy, urzędy skarbowe).
    A ja uważam, że to powinni być ludzie będący twórcami państwa.
    Państwa, w którym nie tworzy się sztucznych problemów
    (produkcja prostych ogórków - krzywe ogórki niedozwolone).

    Jest to kretynizm cechujący głupawą władzę.

    Pieniądze to tylko wygodny środek wymiany dóbr dający
    również pojęcie o stanie państwa.

    Idiotyzmem jest liczenie spalonych pieniędzy, przcież
    ich już nie ma. W przypadku powodzian trzeba policzyć
    ile dodrukować pieniędzy aby odtworzyć utracony majątek.

    Ten majątek powinien odpowiadać nowowczesnym produktom.
    To nie powinny być te okropne chłupy, w których baba
    ciungle sprzunta i sprzunta i żeby niewiem ile wysiłku
    w to włożyła i tak będzie wyglądało, że jest brudno.

    Taki potop powinien dla ryżego być okazją do wykazania się.

    A on co. Kiwał głową, kiwał, obiecał pomoc. A kretyn
    powinien wyjąć z własnej kieszeni kasę i dać naprawdę biednej
    rodzinie i wyegzekwować od lokalnych władz realizację
    tej pomocy z tych darowanych pieniędzy. Stać głąba na to.

    Andrzej.