  • Data: 2007-09-12 10:03:39
    Temat: Re: Visa kredytowa
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Wrz, 11:51, k...@k...gliwice.pl wrote:
    > Witam,
    >
    > przymierzam się do wyrobienia sobie drugiej kredytówki i chciałbym
    > żeby była to Visa z chipem. Który bank według Was oferuje teraz
    > najlepsze warunki? Nie zależy mi niskim oprocentowaniu bo i tak zawsze
    > spłacam w terminie. Fajnie jakby był podgląd przez neta.

    w BPH - mozesz wybrac (przynajmniej oferuja w opisie na WWW wersje z
    chipem - karta - po prostu "zwykla karta"

    Mozesz rowniez zamowic poprzez www.money.pl KK Money.pl w BZWBK - tu
    juz tylko z chipem.

    Tu i tu podglad przez net (przy Money.pl chyba musisz do tego wziasc
    bezplatne konto internetowe, w kartach BPH chyba rowniez trzeba sie
    upomniec o bezplatny podglad )
    W Money.pl jako ciekawostka - mozesz za 3 zl od przelewu zrobic sobie
    przelew gotowkowy, traktowany jak platnosc bezgotowkowa - splacisz w
    GP nie placisz odsetek.