  • Data: 2003-06-13 15:16:00
    Temat: Re: VWBank
    Od: "Seb" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "<--Marcin B.-->" <W...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bccoos$1bm$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Jednak nie ma to jak mBank, Inteligo czy nawet Telepekao24. Wprowadziłem
    do
    > VW zlecenie "zlecenie jest w realizacji" nawet nie mogę skorygować nr
    konta,
    > które mi obcięło przy kopiowaniu :-(

    Tez sie zastanawialem jak to jest... Wyglada to tak, jakby wprowadzone po
    20tej rzeczy byly jakby 'uspione' do rana. Przelew zlecony w ciagu dnia jest
    od razu zatwierdzony do realizacji i wtedy mozesz go edytowac.
    Czyli - przy popelnieniu takiego bledu poprawic mozesz rano.
    No :)) - najlepiej się nie mylic ;)

    Seb